GA 5-22 (5,5-22 kW)
ATLAS COPCO - řada GA - verze FM - BEZ TLAKOVÉ NÁDOBY
Řada GA 5-11 pohon řemenem
GA5, GA7, GA11
tlak 7,5 – 8,5 – 10 – 13 bar
Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem klínovým řemenem. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.
Verze Full-Feature:
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.
Součástí soustrojí je:
- šroubový element se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory
- patentované firmou Atlas Copco
- odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
- chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
- pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
- suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
- axiální chladící ventilátor poháněný vlastním elektromotorem
- dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu
- Regulace kompresoru:
- dvoustupňová (zatíženo-odlehčeno) s následným vypnutím.
Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon s LCD displejem:
- automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru
- přesné řízení požadovaného provozního tlaku
- ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
- upozornění na potřebu servisu
- automatické opětné spuštění po výpadku napětí
- informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
- komunikace pomocí grafických symbolů a čísel
- možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému" Air Connect"
- Napojení elektromotoru:
- 3 fáze, přes startér hvězda-trojúhelník.
Řada GA 15-22 přímý pohon
GA15, GA18, GA22
tlak 7,5 – 8,5 – 10 – 13 bar
Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem přímo přes přírubu. Toto patentované řešení nepotřebuje spojku, přední ložisko elektromotoru je mazáno chlazeným olejem z kompresoru, zadní ložisko je naplněno trvalou mazací náplní. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.
Verze Full-Feature:
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.
Součástí soustrojí je:
- šroubový element se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory patentované firmou Atlas Copco
- odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
- chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
- pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
- suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
- axiální chladící ventilátor umístěný na hřídeli elektromotoru
- dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu
- Regulace kompresoru:
- dvoustupňová (zatíženo-odlehčeno) s následným vypnutím.
Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon® s LCD displejem:
- automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru
- přesné řízení požadovaného provozního tlaku
- ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
- upozornění na potřebu servisu
- automatické opětné spuštění po výpadku napětí
- informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
- komunikace pomocí grafických symbolů a čísel
- možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému" Air Connect"
- Napojení elektromotoru:
- 3 fáze, přes startér hvězda-trojúhelník.
ATLAS COPCO - řada GA - verze TM - VČETNĚ TLAKOVÉ NÁDOBY
GA 5-11 kW pohon řemenem
GA5, GA7, GA11
tlak 7,5 – 8,5 – 10 – 13 bar
Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem klínovým řemenem. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.
Verze Full-Feature:
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.
Verze Tank-Mounted = na vzdušníku:
V této verzi je kompresor umístěn na vzdušníku o objemu 270 litrů (nebo volitelně i 500 litrů). I v tomto provedení jsou k dispozici všechny zmíněné varianty kompresorů.
Součástí soustrojí je:
- šroubový element se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory patentované firmou Atlas Copco
- odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
- chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
- pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
- suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
- axiální chladící ventilátor poháněný vlastním elektromotorem
- dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu
- Regulace kompresoru:
- dvoustupňová (zatíženo-odlehčeno) s následným vypnutím.
Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon s LCD displejem:
- automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru
- přesné řízení požadovaného provozního tlaku
- ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
- upozornění na potřebu servisu
- automatické opětné spuštění po výpadku napětí
- informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
- komunikace pomocí grafických symbolů a čísel
- možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému" Air Connect"
- Napojení elektromotoru:
- 3 fáze, přes startér hvězda-trojúhelník.
GA 15-22 kW přímý pohon
ATLAS COPCO - řada GA - verze TM - VČETNĚ TLAKOVÉ NÁDOBY
GA15, GA18, GA22
tlak 7,5 – 8,5 – 10 – 13 bar
Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem přímo přes přírubu. Toto patentované řešení nepotřebuje spojku, přední ložisko elektromotoru je mazáno chlazeným olejem z kompresoru, zadní ložisko je naplněno trvalou mazací náplní. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.
Verze Full-Feature:
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.
Verze Tank-Mounted = na vzdušníku:
V této verzi je kompresor umístěn na vzdušníku o objemu 500 litrů – i v tomto provedení jsou k dispozici všechny zmíněné varianty kompresorů.
Součástí soustrojí je:
- šroubový element se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory patentované firmou Atlas Copco
- odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
- chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
- pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
- suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
- axiální chladící ventilátor umístěný na hřídeli elektromotoru
- dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu
- Regulace kompresoru:
- dvoustupňová (zatíženo-odlehčeno) s následným vypnutím.
Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon® s LCD displejem:
- automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru
- přesné řízení požadovaného provozního tlaku
- ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
- upozornění na potřebu servisu
- automatické opětné spuštění po výpadku napětí
- informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
- komunikace pomocí grafických symbolů a čísel
- možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému" Air Connect"
- Napojení elektromotoru:
- 3 fáze, přes startér hvězda-trojúhelník.