GA 5-22 (5,5-22 kW)

ATLAS COPCO - řada GA - verze FM - BEZ TLAKOVÉ NÁDOBY

Řada GA 5-11 pohon řemenem

GA5, GA7, GA11


tlak 7,5 – 8,5 – 10 – 13 bar
Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem klínovým řemenem. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.

Verze Full-Feature:
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.

Součástí soustrojí je:

  • šroubový element se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory
  • patentované firmou Atlas Copco
  • odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
  • chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
  • pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
  • suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
  • axiální chladící ventilátor poháněný vlastním elektromotorem
  • dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu
  • Regulace kompresoru:
  • dvoustupňová (zatíženo-odlehčeno) s následným vypnutím.

Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon s LCD displejem:

  • automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru
  • přesné řízení požadovaného provozního tlaku
  • ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
  • upozornění na potřebu servisu
  • automatické opětné spuštění po výpadku napětí
  • informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
  • komunikace pomocí grafických symbolů a čísel
  • možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému" Air Connect"
  • Napojení elektromotoru:
  • 3 fáze, přes startér hvězda-trojúhelník.

Řada GA 5-11 pohon řemenem

 

Řada GA 15-22 přímý pohon

GA15, GA18, GA22
tlak 7,5 – 8,5 – 10 – 13 bar
Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem přímo přes přírubu. Toto patentované řešení nepotřebuje spojku, přední ložisko elektromotoru je mazáno chlazeným olejem z kompresoru, zadní ložisko je naplněno trvalou mazací náplní. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.

Verze Full-Feature:
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.

Součástí soustrojí je:

  • šroubový element se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory patentované firmou Atlas Copco
  • odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
  • chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
  • pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
  • suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
  • axiální chladící ventilátor umístěný na hřídeli elektromotoru
  • dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu
  • Regulace kompresoru:
  • dvoustupňová (zatíženo-odlehčeno) s následným vypnutím.

Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon® s LCD displejem:

  • automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru
  • přesné řízení požadovaného provozního tlaku
  • ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
  • upozornění na potřebu servisu
  • automatické opětné spuštění po výpadku napětí
  • informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
  • komunikace pomocí grafických symbolů a čísel
  • možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému" Air Connect"
  • Napojení elektromotoru:
  • 3 fáze, přes startér hvězda-trojúhelník.

Řada GA 5-11 pohon řemenem

ATLAS COPCO - řada GA - verze TM - VČETNĚ TLAKOVÉ NÁDOBY

GA 5-11 kW pohon řemenem

GA5, GA7, GA11
tlak 7,5 – 8,5 – 10 – 13 bar
Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem klínovým řemenem. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.

Verze Full-Feature:
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.

Verze Tank-Mounted = na vzdušníku:
V této verzi je kompresor umístěn na vzdušníku o objemu 270 litrů (nebo volitelně i 500 litrů). I v tomto provedení jsou k dispozici všechny zmíněné varianty kompresorů.

Součástí soustrojí je:

  • šroubový element se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory patentované firmou Atlas Copco
  • odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
  • chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
  • pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
  • suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
  • axiální chladící ventilátor poháněný vlastním elektromotorem
  • dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu
  • Regulace kompresoru:
  • dvoustupňová (zatíženo-odlehčeno) s následným vypnutím.

Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon s LCD displejem:

  • automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru
  • přesné řízení požadovaného provozního tlaku
  • ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
  • upozornění na potřebu servisu
  • automatické opětné spuštění po výpadku napětí
  • informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
  • komunikace pomocí grafických symbolů a čísel
  • možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému" Air Connect"
  • Napojení elektromotoru:
  • 3 fáze, přes startér hvězda-trojúhelník.

ATLAS COPCO - řada GA - verze TM - VČETNĚ TLAKOVÉ NÁDOBY

GA 15-22 kW přímý pohon

ATLAS COPCO - řada GA - verze TM - VČETNĚ TLAKOVÉ NÁDOBY

GA15, GA18, GA22
tlak 7,5 – 8,5 – 10 – 13 bar
Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem přímo přes přírubu. Toto patentované řešení nepotřebuje spojku, přední ložisko elektromotoru je mazáno chlazeným olejem z kompresoru, zadní ložisko je naplněno trvalou mazací náplní. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.

Verze Full-Feature:
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.

Verze Tank-Mounted = na vzdušníku:
V této verzi je kompresor umístěn na vzdušníku o objemu 500 litrů – i v tomto provedení jsou k dispozici všechny zmíněné varianty kompresorů.

Součástí soustrojí je:

  • šroubový element se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory patentované firmou Atlas Copco
  • odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
  • chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
  • pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
  • suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
  • axiální chladící ventilátor umístěný na hřídeli elektromotoru
  • dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu
  • Regulace kompresoru:
  • dvoustupňová (zatíženo-odlehčeno) s následným vypnutím.

Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon® s LCD displejem:

  • automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru
  • přesné řízení požadovaného provozního tlaku
  • ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
  • upozornění na potřebu servisu
  • automatické opětné spuštění po výpadku napětí
  • informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
  • komunikace pomocí grafických symbolů a čísel
  • možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému" Air Connect"
  • Napojení elektromotoru:
  • 3 fáze, přes startér hvězda-trojúhelník.

 

  • Icon 01
  • aaaww
  • Icon 01
  • Icon 01
  • Icon 01
  • Icon 01
  • aaaww
  • Icon 01
  • Icon 01
  • Icon 01