GA 5-30 VSD (5,5-30 kW)
GA 15-30 verze FM bez tlakové nádoby
ATLAS COPCO - řada GA VSD - verze FM - BEZ TLAKOVÉ NÁDOBY
GA15 VSD, GA18 VSD, GA22 VSD, GA26 VSD, GA30 VSD
tlak 4 - 13 bar
Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element
je spojen s elektromotorem přímo přes přírubu. Toto patentované řešení nepotřebuje spojku, přední ložisko elektromotoru je mazáno chlazeným olejem z kompresoru, zadní ložisko je naplněno trvalou mazací náplní. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.
VSD (Variable Speed Drive):
plynulá regulace výkonnosti kompresoru je dána změnou otáček elektromotoru pomocí frekvenčního měniče. Úspora elektrické energie, podle charakteru spotřeby stlačeného vzduchu až 35%. Přesná regulace tlaku ±0,1bar. Frekvenční měnič je umístěn v karoserii s kompresorem.
Verze Full-Feature:
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven
plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.
Součástí soustrojí je:
- šroubový element se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory patentované firmou Atlas Copco
- odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
- chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
- pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
- suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3mm)
- radiální chladící ventilátor poháněný vlastním elektromotorem
- dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu
- Regulace kompresoru:
- plynulá s následným vypnutím při min. otáčkách.
Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon® Graphic s barevným 3,5" displejem:
- automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru
- přesné řízení požadovaného provozního tlaku
- ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
- upozornění na potřebu servisu, grafické zobrazení servisního plánu
- automatické opětné spuštění po výpadku napětí
- informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
- programovatelné nastavení časově závislých příkazů START/STOP a příkazů přepnutí dvou tlakových hladin v rámci jednoho týdne
- možnost vyvolání uložených údajů při posledním odstavení, nebo při nouzovém odstavení
- komunikace v českém a anglickém jazyce (k dispozici dalších 32 světových jazyků)
- možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému "Air Connect"
- zabudovaný systém online vizualizace přes web-server
Napojení elektromotoru:
3 fáze, s plynulým náběhem kroutícího momentu bez el špiček při startu
GA 5-15 verze TM včetně tlakové nádoby
ATLAS COPCO - řada GA VSD - verze TM - VČETNĚ TLAKOVÉ NÁDOBY
GA 5 VSD, GA 7 VSD, GA 11 VSD, GA 15 VSD,
tlak 4 - 13 bar
Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje.
Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem klínovým řemenem. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.
VSD (Variable Speed Drive):
plynulá regulace výkonnosti kompresoru je dána změnou otáček elektromotoru pomocí frekvenčního měniče. Úspora elektrické energie, podle charakteru spotřeby stlačeného vzduchu
až 35%. Přesná regulace tlaku ±0,1bar. Frekvenční měnič je umístěn v karoserii s kompresorem.
Verze Full-Feature:
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.
Verze Tank-Mounted = na vzdušníku:
V této verzi je kompresor umístěn na vzdušníku o objemu 270 nebo 500 litrů – i v tomto provedení jsou k dispozici všechny zmíněné varianty kompresorů.
Součástí soustrojí je:
- šroubový element se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory patentované firmou Atlas Copco
- odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
- chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
- pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
- suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
- axiální chladící ventilátor poháněný vlastním elektromotorem
- dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu
- Regulace kompresoru:
- plynulá s následným vypnutím při min. otáčkách.
Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon® Graphic s barevným 3,5" displejem:
- automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru
- přesné řízení požadovaného provozního tlaku
- ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
- upozornění na potřebu servisu, grafické zobrazení servisního plánu
- automatické opětné spuštění po výpadku napětí
- informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
- programovatelné nastavení časově závislých příkazů START/STOP a příkazů přepnutí dvou tlakových hladin v rámci jednoho týdne
- možnost vyvolání uložených údajů při posledním odstavení, nebo při nouzovém odstavení
- možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému "Air Connect"
- zabudovaný systém online vizualizace přes web-server
Napojení elektromotoru:
3 fáze, s plynulým náběhem kroutícího momentu bez el špiček při startu.